نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ | هر آنچه که باید بدانید

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ | هر آنچه که باید بدانید

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از تاریخ شنبه ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت سایبرنو با معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات امنیت سایبری در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، حدود ۵۰۰ استارت‌آپ و شرکت خصوصی از سرتاسر ایران و کشورهای دیگر مثل کره‌جنوبی، ترکیه، ژاپن، روسیه، آلمان و فرانسه، جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات خود را در حوزه فناوری به نمایش می‌گذارند.

در نمایشگاه امسال، علاوه بر نمایش محصولات حوزه ICT در ۱۵ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران، محصولات و فعالیت‌های نوآورانه و جذابی در بخش‌های دیگری شامل توان‌تک، الکام استارز، الکام پیچ و الکام‌ تاکز، معرفی خواهند شد.


معرفی کیوسک و درایو امن سایبرنو در الکامپ ۱۴۰۳

به روال سال‌های قبل، شرکت دانش‌بنیان مهندسی دنیای فناوری امن ویرا با نام تجاری سایبرنو، حضور فعالی در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ خواهد داشت. سایبرنو در این نمایشگاه از محصول کاملا بومی کیوسک امن سایبرنو رونمایی می‌کند.

کیوسک امن سایبرنو، پکیجی سخت‌افزاری-نرم‌افزاری است که در ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان‌ها نصب می‌شود و با مجهز بودن به بیش از ۳۰ موتور آنتی‌ویروس، می‌تواند فایل‌ها را پیش از ورود به سازمان یا پیش از خروج از سازمان، پویش کند تا جلوی ورود هر گونه بدافزار یا خروج هر نوع اطلاعات حساس را بگیرد.

در واقع، کیوسک امن سایبرنو، نوعی نگهبان سایبری است که از سازمان‌ها در مقابل حملات هکری مثل تهدیدات USB، نفوذ، نقض داده، تهدیدات داخلی و ... محافظت می‌کند.

در واقع، کیوسک امن سایبرنو، نسخه‌ای از محصول پویشگر چندموتوره سایبرنو محسوب می‌شود که روی سخت‌افزار کیوسک نصب شده است. پویشگر چندموتوره نسخه دیگری نیز دارد که درایو امن سایبرنو نامیده می‌شود و یک حافظه USB قابل حمل دارای قابلیت بوت کردن کامپیوتر با سیستم عاملی اختصاصی است.

از این محصول می‌توان برای پاکسازی کامپیوترهای آلوده استفاده کرد و حتی اگر بدافزاری سبب جلوگیری از بوت شدن سیستم عامل کامپیوتر شود، می‌توان با درایو امن سایبرنو، آن را پاک‌سازی کرد. در الکامپ ۱۴۰۳ و در غرفه سایبرنو، درایو امن سایبرنو نیز در کنار کیوسک امن سایبرنو، معرفی می‌شود.

در صورتی که نیازمند راهکارهای امنیت سایبری برای محافظت از سازمان خود هستید، می‌توانید با مراجعه به غرفه سایبرنو در نمایشگاه الکامپ، با محصولات نوآورانه و کاملا بومی سایبرنو از نزدیک آشنا شوید و حتی آن‌ها را شخصا تست کنید.  


تاریخ، ساعت و محل برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

در حالی که قرار بود نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از تاریخ ۸ تیرماه کار خود را آغاز کند، به دلیل برگزاری غیر منتظره انتخابات ریاست جمهوری کشور در روز  جمعه ۸ تیرماه، نمایشگاه الکامپ، با یک روز تأخیر و در تاریخ شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳، کار خودش را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به آدرس بزرگراه چمران،  خیابان سئول، شروع خواهد کرد و تا تاریخ ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

بازدید از نمایشگاه از ساعت ۸  تا ساعت ۱۵ برای عموم امکان‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از وبسایت رسمی نمایشگاه الکامپ بازدید کنید.

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا برای برای بازدید از جدیدترین محصولات امنیت سایبری شامل کیوسک امن سایبرنو و درایو امن سایبرنو، به سالن ۵ غرفه شماره ۱۶۳ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ مراجعه کنید. در غرفه سایبرنو مشتاقانه منتظر حضور شما هستیم.

 

تاریخ انتشار: 1403/04/04
تاریخ بروزرسانی: 1403/04/06
برچسب‌های مرتبط
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرات کاربران

برای دریافت خبرنامه و اخبار

آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا (سایبرنو) می‌باشد.